Lietuvos kariuomenė
 
Grįžti į pradinįSvetainės medis English Neįgaliesiems

 

 

linkas ministerija 

Nuo vizijos iki inovacijos: muziejus dalyvauja parodoje „Technorama 2018“

2018-04-26
image

Balandžio 26 d. KTU „Santakos slėnyje“ vyko Kauno technologijos universiteto organizuojama jaunųjų mokslininkų paroda/konkursas „Technorama 2018“, kuriame dalyvavo ir Vytauto Didžiojo karo muziejus. Kartu su draugais iš KTU Informatikos fakulteto, muziejaus darbuotojai pristatė bendrus kūrinius – interaktyvius žaidimus ir virtualų turą po karinę techniką. Tokia istorijos ir informacinių technologijų sintezė, kurioje susipina patirta emocija ir istorinės žinios, yra žingsniai modernaus ir interaktyvaus muziejaus link.

„Šiuolaikinėms parodoms neužtenka vien tik informacijos ir eksponatų, pateiktų klasikiniu būdu. Svarbūs tampa interaktyvūs ir įtraukiantys elementai. Muziejus skatina žingeidžią, informacinių technologijų amžiuje gyvenančią visuomenę domėtis istorija, todėl pasitelkdamas IT technologijas ir bendradarbiaudamas su KTU informacinių technologijų specialistų komanda, sukūrė ne tik interaktyvius žaidimus, bet ir virtualų turą po karinį šarvuotį M113, transporto lėktuvą „Spartan“ ir gelbėjimo sraigtasparnį „Dauphin“,- įspūdžiais dalinosi istorikė Justina.

Jaunųjų kūrėjų išradimų parodoje muziejaus darbuotojai pristatė žaidimus, dalinosi mintimis apie žaidimų kūrimą. Didžiausio lankytojų dėmesio susilaukė galimybė pažaisti virtualų žaidimą, kurio metu šaudant iš šarvuočio reikia pataikyti į kuo daugiau taikinių. Kitas ne mažiau susidomėjimo sulaukęs žaidimas sukurtas siekiant papildyti muziejuje pristatomą vėliavų parodą „Atgimusi po sunaikinimo“. Lankytojas, kovodamas su laiku, galėjo dėlioti atskiroms istorinėms asmenybėms priskiriamas vėliavas. Norintys ne tik žaisti, turėjo galimybę atversti korteles, kuriose pateikiama informacija apie kiekvieną asmenybę ar vėliavą. Taip pat renginio metu buvo pristatyta muziejaus veikla, ekspozicijos ir edukacinės programos.

Muziejaus darbuotojai, kurie dalyvavo kuriant žaidimą įgavo naujos patirties ir susipažino su žaidimų kūrimo procesu – nuo faktų ir eksponatų atrankos iki žaidimo scenų filmavimo, o tokie interaktyvūs žaidimai ir virtualūs turai po karinę techniką, lankytojams leido ne tik susipažinti su Lietuvos kariuomenės istorija, bet ir iš arčiau pažvelgti į šiuolaikinės kariuomenės naudojamą karinę techniką.

Komentuokite
Krašto apsaugos ministerija pasilieka teisę pašalinti komentarus, įžeidžiančius žmogaus garbę ir orumą, skatinančius tautinę, rasinę, religinę nesantaiką, skatinančius smurtą.
Vardas
El. paštas
Komentaro tekstas
Apsaugos kodas secimg

 

 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Sprendimas: Fresh Media